Witaj gościu! Nie jesteś zalogowany na forum, więc możesz nie mieć dostępu do niektórych z jego funkcji! Aby rozwiązać ten problem
zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.
Real Soccer Haxball League - Historical Website

Thread Closed
Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Regulamin 4. Mistrzostw Świata Handball
14-07-2018, 11:42 (This post was last modified: 02-08-2018, 23:04 by Marco Asensio.)
Post: #1
Regulamin 4. Mistrzostw Świata Handball
1. Ogólne
1.1 Mecze rozgrywamy systemem 4vs4.
1.2 Oficjalna mapa rozgrywek: LINK
1.3 Zmiany zawodników w trakcie meczu są możliwe tylko podczas pauzy lub przerwy.
1.4 Podczas rezygnacji drużyny z rozgrywek, trener otrzymuje karę ustaloną przez Handball Staff.
1.5 Podczas oficjalnego meczu, obaj trenerzy muszą potwierdzić mecz i zgodę na hosta, co musi być widoczne na nagraniu.
1.6 Spamowanie i obrażanie podczas oficjalnego meczu może być surowo karane.
1.7 Mecze rozgrywamy na platformie haxball.com
1.8 Na oficjalnych meczach obowiązuje taki sam nick, jak na forum! Jeśli ktoś zagra na niewłaściwym nicku, drużyna przeciwna otrzyma walkower na swoją korzyść.
1.9 Gra bramkarza w polu dozwolona jest od 15 minuty meczu (wcześniejsza gra “czwórką” w polu grozi walkowerem).
1.10 Mecz należy rozpocząć najpóźniej 15 min względem ustalonej godziny.
1.11 W przypadku bramek, które padają w ostatnich sekundach meczu, piłka musi wrócić na środek boiska i zawodnicy drużyny, która tę bramkę straciła muszą wznowić ją od środka. Tak więc gole strzelone po czasie, a więc 10:00 nie są brane pod uwagę.


2. Raporty meczowe
2.1 Raport meczowy dodaje drużyna, która wygrała mecz (w przypadku remisu - gospodarz).
2.2 W przypadku braku nagrania, przy spornych sytuacjach, gdy jeden z trenerów nie chce potwierdzić wyniku meczu, który został rozegrany - organizator ma prawo do wpisania obustronnego walkowera.
2.3 Protokół musi zostać wstawiony w ciągu 48 godzin od zakończenia meczu.


3. Terminarz
3.1 Mecze rozgrywamy według sztywnego terminarza.
3.2 Dni meczowe to czwartek i niedziela (domyślna godzina - 20.00).


4. Tabela
4.1 Kolejność końcowa w tabeli (faza grupowa):
a) punkty
b) bilans bramkowy
c) strzelone gole
d) wynik bezpośredniego meczu
e) w przypadku dalszego remisu losowanie
4.2 Przyznawane punkty do tabeli:
a) wygrana - 3 pkt
b) remis - 1 pkt
c) przegrana - 0 pkt


5. Przedłużenia
5.1 Do dyspozycji macie 2 dzikie karty na czas trwania rozgrywek grupowych i 1 dziką kartę na czas fazy pucharowej
5.2 Dziką kartę należy zgłosić najpóźniej 2 godziny przed meczem - jeśli została umówiona dokładna godzina np. 22.00, WC można zgłosić do 20:00, jeśli nie została umówiona dokładna godzina, WC można zgłosić do 18.00
5.3 Dzikie karty, a także przedłużenia za zgodą obydwu drużyn muszą zostać zgłoszone w odpowiednim dziale - Termin - zmiany oczekujące.
5.4 Mecze przedłużone rozgrywacie w terminie 7 dni od daty przedłużenia. Nie ma mowy o kolejnych, więc jeśli do dnia, w którym następuje deadline nie pojawi się protokół, zostanie wpisany obustronny walkower.
5.5 Wyjątkowe sytuacje będą rozpatrywane indywidualnie po apelacji w odpowiednim wątku.

6. Walkowery
6.1 Drużyna musi stawić się na mecz i w pełni go rozegrać w systemie 4v4 (niedozwolona gra 3v4), w przeciwnym razie mecz zostaje uznany jako walkower lub przerwany w odpowiednim momencie.
6.2 W celu ustalenia daty rozegrania spotkania należy skontaktować się z trenerem (lub, jeśli ten nie odpowiada - z zastępcą drużyny przeciwnej).
6.3 Gdy drużyna przeciwna nie odpowiada lub nie ma zamiaru rozegrać spotkania, należy zgłosić walkower w dziale danej kolejki oraz wstawić screeny potwierdzające niedyspozycję rywali.
6.4 Gracz nieuprawniony do gry - walkower.
6.5 W sytuacji gdy chociaż jeden zawodnik nie przejdzie weryfikacji antyfejkowej (przepustki) jego drużyna może liczyć się z walkowerem.


7. Drużyny
7.1 Każda drużyna posiada 5 slotów na roomie, lecz gdy w danej drużynie znajduje się hoster, to należy jej się 6 slotów.
7.2 Do rozgrywek zostaje dopuszczona drużyna, która posiada min. 4 graczy, a max. 8.
7.3 Każda reprezentacja posiada własny wątek, w którym ma prawo odnotowywać wszelkie zmiany kadrowe.
7.4 Jeśli do reprezentacji został dodany gracz, to musi on w tym samym wątku potwierdzić udział w rozgrywkach.


8. Transfery
8.1 Wolny zawodnik, nieposiadający klubu od rozpoczęcia turnieju może dołączyć do drużyny w dowolnym momencie, aż do końca fazy grupowej.
8.2 Zawodnicy, którzy zagrali już w jakiejś reprezentacji nie mogą jej zmienić! Odejście z drużyny wiąże się z końcem rozgrywek dla tego zawodnika.
8.3 Wyjątkowe sytuacje będą rozpatrywane indywidualnie po apelacji w odpowiednim wątku.

9. Fair play
9.1 O oddaniu bramki na lagu, bądź innej przykrej sytuacji (np. afk) decyduje drużyna przeciwna.
9.2 Nie można używać wspomagaczy typu makro.


10. Statystyki indywidualne
10.1 W przypadku bramki samobójczej nie zalicza się asysty.
10.2 O tym czy należy się asysta lub gol decyduje Handball Staff, który sprawdza każdy gol w danym meczu.
10.3 Zawodnik musi wejść na boisko, by otrzymać medal, jeśli drużyna takową zdobędzie. Podczas trwania MŚ nie ma minimalnej liczby minut narzuconej przez Staff co do tego podpunktu.
10.4 By bramkarz mógł walczyć o złote rękawice dla najlepszego zawodnika na bramce, musi spełnić wymóg 70% czasu spędzonego "w klatce" względem bramkarza z największą ilością minut. Przykładowo bramkarz X bronił w lidze 100 minut i jest to największa ilość minut spośród goalkeeperów, więc pozostali bramkarze muszą uzbierać minimum 70 minut, by liczyć się w tej klasyfikacji.

11. Pauzy, przerwy w grze
11.1 Pauzy można użyć, gdy piłka znajduje się w polu bramkowym.
11.2 W ciągu całego meczu nie powinno dokonać się więcej niż 3 pauz na drużynę.
11.3 Pauza nie powinna trwać dłużej niż 5 minut (3 pauzy na mecz - 15 minut).
11.4 Pauza dokonana w celu zmiany zawodnika nie jest brana pod uwagę.


12. Przepustki
12.1 Na oficjalnych meczach jest obowiązek wejścia na room przez przepustkę stworzoną przez hostera.
12.2 Wszelkie próby manipulacji przepustkami będą bardzo surowo karane.
12.3 Wskazane jest wybranie takich samych reprezentacji w przepustkach. Po to, żeby potem osoba sprawdzająca przepustki mogła je sprawnie znaleźć. Np. Hiszpania - Hiszpania.

Inne:
13.1 Organizatorzy rozgrywek mają prawa do rozpatrywania różnych spraw indywidualnie (poza regulaminem), dlatego by przy spornych sytuacjach nikt nie próbował omijać regulaminu na skróty.


[Image: yM5MTsW.gif]

Find all posts by this user

Reklama
28-07-2018, 20:51
Post: #2
RE: Regulamin 4. Mistrzostw Świata Handball
Ważna informacja dla kapitanów odnośnie przepustek. Jeżeli będzie tworzyć przepustki, to wybierajcie 2x tą samą drużynę np. Hiszpania - Hiszpania. Na razie Administracja RSHL nie wprowadziła przepustek, bo nie ma sensu tego robić przed upgrade'em. Tak więc, żebym mógł rozróżnić mecze z handa, wybierajcie zawsze takie same ekipy. Drużyny nie mają przypisanych zespołów, więc możecie wybrać dowolną reprezentację.


[Image: yM5MTsW.gif]

Find all posts by this user

Thread Closed


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)